رییس سازمان اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
اجازه دهید مددجوی شما بررسی شود.....
رییس سازمان اورژانس 115 گفت: در سوالات تلفنی هدف ما کمک و مشاوره به همه ی درخواست ها، بیماران و مدیریت منابع جهت اعزام یا عدم اعزام آمبولانس است و مهم ترین موضوع با توجه به وضعيت مددجو در صورت نياز به نزديكترين مركزدرماني فرستاده شود.
دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: روز دوشنبه و سه شنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه سال جاری به همت واحد آموزش کارگاه تریاژ تلفنی همراه با امتیاز بازآموزی برای کارشناسان مراکز پیام (دیسپج) استان در محل سالن اجتماعات ساختمان مدیریت اورژانس 115 استان بوشهر برگزار شد.
وی بابیان اینکه، دکتر حسینی و الهه سوادکوهی تدریس دوره را به عهده داشتند؛ اضافه کرد: با در نظر گرفتن موضوع در صورت اورژانس بودن آن، براي مددجو كد اعزام مي شود و در صورتي كه خطري براي فرد تماس گيرنده نداشته باشد از وي در خواست مي شود كه بر بالين مددجو حاضر شده و تا رسیدن کادر درمانی توصیه های اپراتور را اجرا کند.
رییس اورژانس 115دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در بعضی موارد كه تماس گيرنده از مددجويي ديگر صحبت مي كند ولي در بررسي مشخص مي شود خود وي نيز دچار مشكل است و يا در موارد برق گرفتگي واختلال رفتار و موقعيت هاي ديناميك، می بايست ارزيابي صحنه صورت پذيرد.
وی خاطر نشان کرد: ادامه مكالمه صرفا در جهت ياري رسانيدن به مددجو تا رسيدن آمبولانس بربالين مددجو است. در نتیجه حتما توصیه ها را جدی بگیرید.
انتهای پیام/ زن- 5000