جلب رضایت مردم، اولویت برنامههای تعامل اورژانس پیش بیمارستانی و مخابرات اعلام شد
به گزارش روابط عمومی، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در نخستین جلسه تعامل و همکاری برونسازمانی خود با مدیرعامل شرکت مخابرات روز دوشنبه هفتم شهریورماه سال جاری نقش شرکت مخابرات در حوزه ارتباطات و مدیریت حوادث غیرقابلانکار دانست و از متصدیان این شرکت که بستر مناسب ارتباطی را برای مردم با اورژانس 115 فراهم کردند تقدیر و تشکر نمود.
اورژانس پیش بیمارستانی و شرکت مخابرات استان بوشهر، جلب رضایت بیشتر مردم را اولویت برنامههای، تعاملی و تعهدات بین دو دستگاه اعلام کردند.
رئیس اورژانس گفت: جلب رضایت بیشتر شهروندان از دستگاههای خدمات رسان منوط به تعامل و همکاری بین بخشی است.
دکتر موسوی، دغدغه اصلی مدیران اورژانس را نجات جان شهروندان در زمان نیاز به اورژانس اعلام کرد و تحقق آن را درگرو همکاری بیشتر دستگاههای خدماتی و اجرایی دانست.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) تحت عنوان «سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین» افزود: اورژانس پیش بیمارستانی و شرکت مخابرات پیرو تعهد تعاملهای خود با تلاش در جلب رضایت مردم گامهایی اساسی برداشته است.
رئیس اورژانس در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل این مرکز با شرکت مخابرات درزمینهٔ سرعت بخشیدن به برنامههای آنها در پاسخ و امدادرسانی خواستار اطمینان در پایداری و تقویت ارتباطات مخابرات شد.
رئیس اورژانس استان بوشهر، همکاری و تعامل اورژانس را با مخابرات درزمینهٔ توسعه خطوط و شبکههای مخابراتی امری محوری و تعیینکننده خواند و بر آن تأکید کرد.
دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: هماهنگی و تعامل اورژانس با شرکت مخابرات امری مؤثر در نجات و اعزام بهموقع و رسیدن بر بالین بیماران دانست
در این جلسه مدیران اورژانس پیش بیمارستانی و شرکت مخابرات استان متناسب با ارتباط حوزه کاری خود مسائل و مشکلات مابین دو دستگاه را موردبررسی قراردادند و موارد همکاری را به تصویب رسانند.